Siri "Amber" SUNTREE DC 1500VDC 2020

Masa Terbit: Pengarang: Editor Tapak Lawati: 972

Pada masa kini, stesen janakuasa fotovoltaik tenaga baharu semakin meningkat di seluruh dunia, dan bangunan tinggi dengan "sistem saraf pusat" di bandar, kenderaan tenaga baharu yang boleh memandu secara automatik sedang berjalan di lebuh raya... Kehidupan kita semakin pantas untuk menerima elektrifikasi , pendigitalan, Masa depan rendah karbon.

Pada masa yang sama, istilah baharu yang terdengar seperti "pintar" seperti bandar pintar, grid pintar, industri pintar dan persepsi pintar juga sentiasa diperbaharui. Keperluan dan cabaran.

SUNTREE, yang memberi tumpuan kepada perniagaan elektrik, telah membangunkan banyak produk dengan penghunian pasaran terkemuka dalam perniagaan elektrik selama 13 tahun. Antaranya, pelbagai pemutus litar voltan rendah SUNTREE pasti akan meninggalkan kesan yang kukuh dalam industri elektrik.

Pemutus litar DC1500V siri Amber baharu hari ini, tanpa rasa takut terhadap persekitaran yang keras, mempunyai kapasiti pemutus litar pintas ekstrem peneraju industri, untuk mencipta sistem penjanaan kuasa fotovoltaik yang boleh dipercayai tinggi, berkualiti tinggi, lebih cekap dan selamat untuk pengguna.

Siri ambar SUNTREE, pada awal pelancarannya, telah memenangi hati ramai pelanggan industri dengan kebolehpercayaan yang tinggi. Jejak kaki tersebar merentasi pelbagai bidang, dan menunjukkan kekuatannya yang kukuh melalui pelbagai aplikasi industri.